Минимален износ за порачување
Минимален износ за порачување

Правни лица:  5000 МКД

Физички лица:   250 МКД

Бесплатна испорака
Бесплатна испорака

Правни лица:  над 7260 МКД

Физички лица: над 1500 МКД

Право на откажување и рекламации

Почитувани купувачи, Ве известуваме дека според Законот за заштита на потрошувачи (Службен весник на РМ, бр. (Службен весник на РМ бр. 38/04, 77/07, 103/08, 24/11, 164/13, 97/15, 152/15 и 140/18) купување преку нашата продажна интернет страница www.beorol.mk се смета како продажба на далечина.

Законот за случајот продажба на далечина го утврдува правото на купувачот, кој се смета за потрошувач, да се  повлече од договорот во рок од 14 дена од денот кога му е предаден производот. При повлекување, купувачот може, но и не мора да наведе причина поради која се повлекува.

Образец/Изјава за  повлекување од договорот, произведува правно дејство од денот кога е испратена на трговецот.

Образец/Изјава за повлекување можете да ја превземете тука

 

Во случај на  повлекување од договорот, потрошувачот има право на поврат на парите. Цената на купувачот се враќа по приемот на производот, и откако ќе се утврди дека производот е неоштетен и исправен.

Купувачот е должен производот да го врати без оддолжување, а најкасно во рок од 14 дена од денот кога е испратен образецот за повлекување. По истекот на рокот од 14 дена од денот кога е испратено повлекувањето, производот не може повеќе да се врати.

При враќање на производот задолжително е да се врати во исправна и неупотребувана состојба и оригинално пакување, при што мора да се приложи и фискална сметка, односно фактура-испратница која купувачот претходно ја има добиено со нарачката.

По приемот на производот, се утврдува дали производот е исправен и неоштетен. Купувачот одговара за неисправност или оштетување на производот кои се резултат на неадекватно ракување со производот, те. купувачот е исклучително одговорен за намалена вредност на производот која настанува како последица на ракување со роба на начин кој не е адекватен, односно го преминува она што е потребно за да се утврди неговата природа, карактеристики и функционалност. Доколку се утврди дека настапила неисправност или оштетување на производот по вина на купувачот, ќе се одбие поврат на средствата и производот ќе му биде вратен на негов трошок. 

Трговецот е должен на купувачот без оддолжување да го врати износот кој потрошувачот го платил по основ на договорот, а најдоцна во рок од 14 дена од денот на приемот на изјавата за откажување, а после прием на производот. 

Трошоци за враќање на роба и пари ги сноси купувачот, освен во случаи кога купувачот добива неисправен или погрешен артикал. 

 


РЕКЛАМАЦИИ

Рекламации на оштетување при транспорт

Многу е важно сите оштетувања при транспорт видливи на пакувањата на производот, веднаш да ги пријавите на курирот кој Ви ги испорачал производите. Секое оштетување при транспорт купувачот е должен да го пријави во рок од 24h од приемот на производите преку испраќање на емаил на beorolshop@beorol.mk.

Доколку воочите такво оштетување, немојте да потпишете прием на пратката или замолете го курирот да почека додека да проверите дали оштетувањето на пакувањето предизвикало и оштетување на самиот производ или губење на делови. Доколку производот не е оштетен, и сите делови се на број, потпишете прием на пратката.

 

Рекламација на податоци или погрешен вид на производи

Доколку сте ја примиле нарачката и после отварање на кутијата воочивте дека испорачаните производи не одговараат на нарачаната или податоците на фактурата не се соодветни, Ве молиме најдоцна во рок од 24h од моментот на приемот на пратката, да се јавите на еден од телефонските броеви (0)2 615 98 90; (0)78 289 715, (0)78 289 710, или да испратите е-маил со свои податоци  (Назив на компанијата, име и презиме, телефон) на следниот е-маил: beorolmakedonija@beorol.mk и опишете каков проблем имате, или преземете рекламационен лист од линкот на крајот на овој текст, пополнете го и со производите испратете го на нашата адреса. Во најкраток можен рок, ќе одговориме на потрошувачот на изјавената рекламација по електронски пат (е-маил) така што ќе го потврдиме приемот на рекламацијата, односно соопштиме број под кој е заведена Вашата рекламација во евиденција на примени рекламации и ќе Ве известиме за понатамошно постапување. Рок за одговор на рекламацијата е 8 дена а за решавање на рекламацијата е 15 дена од моментот на пријава на истата. 

Преземете рекламационен лист тука

 


ЗАМЕНА НА АРТИКЛИ

Производот во законски рок може да се замени со друг, под услов да не е оштетен и употребуван, ако е сочуван изгледот на производот, употребните својства, пломбите, фабричките етикети, како и фискалната сметка за производот или сметкопотврда кои на потрошувачот му биле издадени заедно со производот, а трошоци на поврат ги сноси купувачот. Купувачот може, но и не мора да ги наведе причините за замена.

Замена мора да се изврши во законски рок од 15 дена од денот кога производот е купен.

Во случај на отстапување од наведената спецификација или неисправност на производот, се обврзуваме производот да го замениме со исправен, а сите трошоци ги сноси продавницата www.beorol.mk. Гаранцијата не важи во случај ако дефектот настанал како последица на несоодветна употреба.

Во случај на замена на производот, продавачот има обврска да изврши замена доколку тој производ го има на залиха. Доколку купениот производ за кој се бара замена го нема на залиха, продавачот е должен производот да го замени за друг по желба на купувачот, со евентуална доплата или враќање на разлика во цена. Во случај кога не постои можност за замена, продавачот е должен на купувачот да му ги врати парите, а трошоците за враќање ги сноси купувачот. 

За одобрена замена на производ, продавачот www.beorol.mk ги сноси сите транспортни трошоци. 

 


ПОВРАТ НА СРЕДСТВА

Контактирајте не со повик на телефон (0)2 615 98 90; 078 289 722 или на е-маил адреса beorolshop@beorol.mk испратете информација за бројот на Вашата фактура/испратница, број на денарска трансакциска сметка и назив на банката во која имате наведена сметка. Кога доставувате посебни податоци, ќе биде креирана документација која по процедура за поврат на средства ќе Ви биде проследена на е-маил адресата која сте ја оставиле при креирање на нарачката.

Враќање на средствата се врши исклучиво на горе наведениот начин, со уплата на денарски сметки и не е можно да се враќаат/праќаат во готово преку курир.


Во случај на поврат на производи или поврат на средства на купувачот кој претходно извршил плаќање со некоја од платежните картички, делумно или во целост, а без оглед на причина за враќање, Беорол Македонија ДООЕЛ Скопје има обврска повратот да го изврши по пат на VISA, MC и Maestroметод на плаќање. Тоа значи дека банката на барање на продавачот ќе изврши поврат на средства на сметката на корисникот на картичката.


Нарачаниот артикал, без претходен контакт и договор со оператори во интернет продавницата кој е горе наведен, не можете да ја испраќате/враќате на адресата која е наведена на фактурата-испратница. Секој таков пакет ќе биде вратен на испраќачот на трошок на испраќачот.