Рекламации на оштетување при транспорт
Многу е важно сите оштетувања при транспорт видливи на пакувањата на производот, веднаш да ги пријавите на курирот кој Ви ги испорачал производите. Секое оштетување при транспорт купувачот е должен да го пријави во рок од 24h од приемот на производите преку испраќање на емаил на beorolshop@beorol.mk.
Доколку воочите такво оштетување, немојте да потпишете прием на пратката или замолете го курирот да почека додека да проверите дали оштетувањето на пакувањето предизвикало и оштетување на самиот производ или губење на делови. Доколку производот не е оштетен, и сите делови се на број, потпишете прием на пратката.
Рекламација на податоци или погрешен вид на производи
Доколку сте ја примиле нарачката и после отварање на кутијата воочивте дека испорачаните производи не одговараат на нарачаната или податоците на фактурата не се соодветни, Ве молиме најдоцна во рок од 24h од моментот на приемот на пратката, да се јавите на еден од телефонските броеви (0)2 615 98 90; (0)78 289 715, (0)78 289 710, или да испратите е-маил со свои податоци (Назив на компанијата, име и презиме, телефон) на следниот е-маил: beorolmakedonija@beorol.mk и опишете каков проблем имате, или преземете рекламационен лист од линкот на крајот на овој текст, пополнете го и со производите испратете го на нашата адреса. Во најкраток можен рок, ќе одговориме на потрошувачот на изјавената рекламација по електронски пат (е-маил) така што ќе го потврдиме приемот на рекламацијата, односно соопштиме број под кој е заведена Вашата рекламација во евиденција на примени рекламации и ќе Ве известиме за понатамошно постапување. Рок за одговор на рекламацијата е 8 дена а за решавање на рекламацијата е 15 дена од моментот на пријава на истата.
Преземете рекламационен лист тука.